| | | Life Coach Carla Gorter | Geef een positieve draai aan je leven! |
|
| | | | | | | | | |
| | |
Hieronder vind je boeken, websites e.d. die mijn fascineren. Misschien heb jij er ook iets aan!
DOCUMENTAIRE van 17 minuten: 'Ik voel ik voel wat jij niet voelt' van Elsbeth van Noppen.
Echt een fantastisch, zeer inspirerende documentaire die je eigenlijk ECHT even moet zien!
Jasmijn is zeven en kan heel gelukkig worden door bomen te knuffelen of door met dieren te praten. Alles wat zij aanraakt lijkt te veranderen in levende, voelende wezens. Robert is tien en is het liefst de hele dag in de natuur. Hij klimt hoog in de bomen en kan daar de niet altijd even makkelijke dagelijkse realiteit ontvluchten.
Ik voel, ik voel, wat jij niet voelt… gaat over kinderen die hun omgeving anders ervaren dan de meeste van ons, die tegen de stroom in hun eigen weg gaan en de wereld steeds met nieuwe ogen durven te zien.
http://www.youtube.com/watch?v=G8JFVHjflBU
BOEK
Wow, wat een mooi boek, vooral geschreven voor kinderen maar ouders en leraren kunnen er natuurlijk ook veel mee.
Echt een aanrader!
http://www.bol.com/nl/p/de-hoogsensitiviteit-survivalgids/1001004008242783/?Referrer=ADVNLPP7bfa430cb7f8496b9702b62f698a0010720
ARTIKEL
Wat een fascinerend artikel: "Creëren we onze eigen gezondheid"
http://www.annemariepostma.nl/documenten/pdf/AnnemariePostmaGezondheid.pdf
Misschien heb je er iets mee, misschien ook niet.
Maar het is wel iets om eens over na te denken. Zou het zo zijn?
BOEK
"Langmuts is een held"
Een prachtig boekje voor kinderen van ca 4 t/m. 8 jaar. Eigenlijk zou het op iedere basisschool moeten liggen...
Kabouter Langmuts is verdrietig. Hij snapt niet waarom hij sneller van slag is dan de andere kabouters. Als zijn vriend Kleine Uil hem heeft uitgelegd dat hij gewoon meer en beter ziet, hoort, ruikt en voelt dan de anderen, bedenkt Langmuts iets slims. Maar al gauw blijkt dat het juist heel handig kan zijn om de wereld zo intens te beleven!
http://www.cosmox.nl/boeken/langmuts-is-een-held-j-intrabartolo-9789081267236
|
| | | | | | |
| |
|